Khamis, Oktober 08, 2009

Blue pink Butter Cake


..biru pink??? itulah perkataan pertama dari aku bila sahabat blogger ku erra request untuk color ..kena ke erra ...erra kata buat je ..ok aku rasa ngeri juga nak tengok hasilnya???? kan...

sebenarnya warna biru adalah warna yang aku rasa tak sesuai dengan warna kulitku so sedikit sebanyak mungkin mempengaruhi "permainan warna" untuk kek yang aku buat ..

aku pun membancuh buttercream dengan tiga warna biru yang berlainan so aku rasa biru inilah yang paling sesuai dengan pink



bila dah siap ok jugakan he..he..he masuk bakul sendiri.. tak pa bakul tu besar aku rasa ladybug tu pun setuju rumah dia aku tukar kaler ni asyik ijo je boringkan  kih..kih..kih

Blue, pink jap lagi kite tukar pink opppppss blue lah
pink...blue...pink
Terima kasih ERRA


-----> BUTTER CAKE
-----> RM45 / 1kg
-----> Buttercream

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin