Isnin, November 09, 2009

Doraemon..??


edisi keras tangan ku ....
dah lama teringin nak buat ni ..tapi takut tak jadi ialah selalukan munga-munga..kali ni aku buat juga ye..haaa berjaya (walau tak secantik mana)
perasan habis dah ni..



sebenarnya dah lama aku simpan gambar kepala doraemon dalam file aktivitiku, setiap kali aku nak buat deco mesti terpandang..mmm bila nak buat..pandai ke aku buat ni ..almaklum lerr aku tau siapa diriku..kih..kih..kih
tambah lagi bila aku terpandang sibulat ni kat blog MyPU3 Cake house mmmmmm...nak buat juga ....
tq..putri jangan marah tau i copy u tapi u buat lagi cantik bukan macam ni



bukan apa aku suka sibulat ni macam-macam boleh keluar dari poket ..seluk poket je mesti keluar something new ini aku bila seluk poket je keluar lipstick la apa lagi (aaaa ..bukan..yang lain ya)
siap tunggu lagi hari sabtu pukul 7.30pm kat NTV7

Terima kasih untuk Puan Sabariah dari Kajang yang memberi kebebasan untuk buat deco apa yang penting siap pada masa yang dijanjikan ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin