Selasa, Februari 23, 2010

Terkenang zaman dulu-dulu

kenangan habis comot-comot aku dan dapurku masa tu....inilah antara kek yang aku buat masa mula-mula berjinak-jinak dengan dunia "bakery" ni ..tangan pun keras kejung je ni pun dah bangga sangat tu yang amik gambar pas tu aku pun pegilah amik kelas untuk deco, roti, pizza segala macam kelas yang berkaitan dengan dunia kek tapi sampai sekarang aku tak pandai kelim tepi karipap camna tu ....pendek kata terlebur dan terkorban juga $$$$ juga menerima segala kkkkk...omen/komplen/kutukan ..he..he macam-macam hingga sekarang pun aku masih pegi kelas-kelas yang aku rasa perlu aku sertai... hmmm impian nak belajar dari kak jun (cupkekasih), AJ (Anita Jamal) dan misscreative ramai lagi ni banyak lagi nak kena belajar ni ..bila sekarang manisnya masa tu ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin