Jumaat, Mei 14, 2010

KEK IQA LAGI..

Kek iqa untuk yang tersayang lagi romantik jerr tengok..aku hu..hu..hu besday sendiri pun kena buat kek sendiri walaupun sebenarnya  kadang aku yang paksa jerr cik abe ku beli untuk aku kalu tak buat derkkkk jer dia ..Mr.Fahmy jaga Iqa elok-elok yea akak suka tengok u all  ..mencabar sungguh buat banana layer ni dik cake ni kena salut dulu dengan cream pastu baru boleh letak chocolate coatingnya ..dahlah masa tu asyik berlawan cakap dengan anak aku AQIL ada ke patut banana bahasa melayu ....pisang pulak bahasa inggeris kadang terfikir juga salah aku ke hantar dia Chinese School ...apa-apa pun terima kasih IQA dan FAHMY sampai jumpa lagi ada kad jangan lupa akak ..hmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin