Selasa, Jun 29, 2010

Ceritaku part 2


yes..aku dapat baju baru ..tapi background tetap hitam ..umi kata hitam itu menawan tapi bukan yang hitam legam ..tapikan camna dayang senandung yang macam cerita dolu-dolu tu?????? adakah itu menawan maksud aku sebelum dia diperintahkan BERTUKAR ..he..he.. ehhh cam cite power rangers pulak ...umi ni suka betul letak warna hitam mmmmm kite tak suka lah...



.........suka ke tak suka kena dengar cakap umi ..hitam itu cantik..menarik...lagi-lagi ...cari lerr jawapan sendiri ..aku dah penat nak fikir ..umi pun aku tengok dah nak terlelap kata nak tengok jepun lawan paraguay ..hmmmm dah lelap pun ..nantilah aku sambung cite ..penat dah ni nak sleep juga..

1 ulasan:

  1. waa..besday sape tu..sedapnye kek, minta sikit..

    BalasPadam

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin