Jumaat, Julai 09, 2010

ahhaaaaa..kena tag lagi kali ni dari najwa kiut aku memang suka baca blog dia ..bukan apa kadangkala teringat anak-anak sedara yang kian meningkat lebih kurang cam budak kiut ni..

kena senaraikan 23 perkara banyak tu..
1. Seorang ibu pada 3 anak-anak yang semakin meningkat remaja..
2. Baking lover..
3. suka collect fridge magnet dulu cik abe bising sekarang dia selalu belikan..
4. suka collect barang yang aku rasa cantik..mmm masih ada lagi ruang
5. niat kat hati nak jumpa geng-geng mas keje dulu tapi derang kenal aku lagi..
6. Anak kepada En. Manap dan Puan Tumirah..
7. menantu pada En.Amir dan Puan Noor..
8. Sebelah suami semua nama bermula dari Noor..
9. tak bape pandai masak sebab kakak selalu masak untuk aku ..
10. anak buah yang paling kelakar NANA &YAYA
11. anak buah yang paling cute FAUZAN DANIEL..suka tengok rambut.. dia cute bila sebut bulllaaa@bola
12. aku suka nasi ayam ..
13. tak bole nampak kek kalau boleh masa tu nak buat..
14.  banyak lagi ke ni ..
15. ...nanti pikir dulu .... apa lagi 

Najwa tak daya dah akak nak menulis anak akak nak gi sekulah ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin