Isnin, September 06, 2010

Selamat Hari Raya..maaf zahir batin..


Saya sayang awak semua ..raya ni saya nak balik kampung saya kat Batu Pahat, nak jumpa bapa(wak Manap), mak(wak tuk)..saya sgt rindu kat mereka, rindu nak jumpa semua kawan-kawan lama yang selalu ejek saya anak cina dulu, dulu selalu saya nangis bila derang panggil saya macam tu sedih tau..sebab kulit, saya lain dari adik beradik saya, nanti pas raya kita jumpa yea..saya buat cupcakes yang sedap untuk awak-awak dan awak semua ..selamat tinggal awak semua jaga diri baik-baik yea..bawa kete tu elok-elok macam orang kata berhati-hati dijalan raya, jangan bawa macam michael schumacher tau..macam F1 tuuu..ingat-ingatlah orang-orang yang awak..awak..awak sayangi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin