Khamis, November 11, 2010

Dewi untuk mu..



Untuk Dewi sempena birthday dia..dulu kastemerku sekarang dah jadi kawan pula mana dia pegi mesti ada sesuatu untuk aku..malu pula rasanya so pandai-pandailah kita berbahasa pulak kan ha..ha
mak ayahnya pun ajak aku datang rumah setiap kali ada family gathering kiranya aku ni pun dah jadi macam family dia ..adik dia selalu kata "akak jangan risau ayam ni saya beli dari kedai pak aji kat bawah tu kita orang tau lah kak muslim camna" ..agaknya nampak kot kerisauan aku  bila aku makan capati tak berkuah tapi .. yes itu memang betul aku akuii ..tapi yang sebenar-benarnya aku suka makan capati / roti canai  cicah sambal tumis ikan bilis ..agak pelik tapi itu yang aku sukaaaa....aku tak boleh tengok roti tu kembang ee..nanti tekak aku pulak terkembang sama kan membazir tu ...macam cik abe aku tu kalau makan mesti nak kuah dia melimpah dalam pinggan yang sama ..aku tak boleh..tak boleh sama sekali ..ialah selera masing-masing ..tak boleh nak kata apa....ok ...salam nak kuar pi jalan-jalan cari makan pulak..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin