Isnin, Disember 27, 2010

Award


award untuk aku ewaaaahhhhh..dari rakan blogger tempat aku bermesyuarat tingkap
terima kasih banyak-banyak sebab ingat kat cheq ..no

1. Sejak Bila Anda Mula Memasak Dan Apakah Masakan Pertama Anda?
sejak bila..mmm tak silap aku darjah 4 masak apa??? masak nasi ..lah sebab mak gi kebun aku kena jaga adik..adik dah lapar so aku pun memandaikan diri sendiri untuk masak ..pastu goreng telur

2. Sapa Yang Mengalakkan Anda Memasak?
diri sendiri lah.. kalau tak masak peot lapar nak makan apa..betul tak


3. Masakan Yang Anda Suka Masak Dan Digemari Orang-Orang Kesayangan Anda
...cucur kembong..letak ikan bilis + telur + bawang + taugeh + sedikit daun kucai


4. Tag 5 Orang Blogger Yang Sering Berkunjung Ke Blog Anda...
yang ni aku terbalik kan ha..ha derhaka betul aku ni
aku bagi pada blog yang selalu aku kunjungi..


harap-harap semua .... sudi sudikan lah terima ye ..

1 ulasan:

Ini kita

My Blog List

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin